Zwroty, wymiana i reklamacje

Zwroty, wymiana i reklamacje

Pobierz formularz zwrotu

Pobierz formularz reklamacji

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:

A) konsumentem

albo

B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@modijoo.pl.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres:

ModiJoo Joanna Mydłowska

ul. Laskowa 38/1

05-600 Grójec

tel. 510 585 844

jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, wraz z wypełnionym formularzem zwrotu. 

W miarę możliwości prosimy o wysyłki wybraną firmą kurierską.

Zwroty wysyłane listem pocztowym pozostawiane są na poczcie, listonosz ich nie zabiera ze względu na gabaryty i często nie zostaje pozostawione awizo do odbioru. Jeśli decydują się Państwo na wysyłkę Pocztą Polską, prosimy o przesyłki rejestrowane. 

 

Zwracany produkt należy odpowiednio zabezpieczyć i odesłać w oryginalnym opakowaniu.

 

Zwroty odesłane bez formularza nie będą rozpatrywane.

 

Zwrot nie zostanie uznany jeśli towar nie będzie pełnowartościowym towarem, będzie nosił ślady użytkowania, wyraźny zapach (np. perfum, prania, itp), plamy, uszkodzenia, bądź nie będzie posiadał metek. 

 

Informujemy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.

 

Jeżeli zwrot produktu zostanie rozpatrzony negatywnie (ze względu na niewywiązanie się jednego z powyższych warunków), przekażemy na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. 

 

Zwrot dokonanych płatności realizowany jest w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez nas zwrotu produktu.


 

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

 

Wymiana

Procedura wymiany polega na odesłaniu wybranego towaru do zwrotu i jednoczesnym złożeniu nowego zamówienia. Informujemy, że proces zwrotu będzie przebiegał bez zmian, a za nowe zamówienie należy dokonać opłaty. 

 

Reklamacje

Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.

W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: sklep@modijoo.pl lub drogą pocztową na adres ul. Laskowa 38/1 05-600 Grójec.

Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

a) wymiany towaru

lub

b) naprawy towaru.

W niektórych przypadkach możesz też:

a) odstąpić od umowy

lub

b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl